jump to navigation

खुशीहरुको पोष्टमार्टम अगस्ट 13, 2016

Posted by timecircle in Uncategorized.
trackback

उसले मध्येरात काटेको जुन हेरेकी छे
मैले सांझ, छिप्पिएको पूर्णचन्द्र
‘इमो’ इमोशनल भएको छ
उसको गोल गोल अनुहार
मेरो भूगोलको तस्विर झैं
बासन्ती रौनकमा लठ्ठ छ
तर,
संधै शित्तल रहने मेरो छाती किन पोलेको छ ?
आज चन्द्रमाले घाम बोकेर आएछ
मेरो खुशीको पोष्टमार्टम गर्न
पूर्णीमाको रात,
स्पातिलो धार बोकेर आएछ ।

मैले उसको खुशीको उचाइहरु सोधिन
मैले उसको समयको भव्यता वारे सोधिन
चिटचिट निधारको पसिनाले बयान गरेको छ
उ भित्र कतै उम्लिएकी छे
दुध पोखरीको चिसो हावा
ध्रुवतारा भेट्न उक्लेछ,
उ हावा विना एक्लै बांचेकी छे
उ उज्यालो विना एक्लै हिंडेकी छे
मलाई सोध्न मन थ्यो,
तिमीलाई कस्तो छ ?
उसले त बुझीहोली
त्यो परिचीत आवाज
किवोर्डको छाती
ठक ठक, ठक ठक ठक ….
यो मध्येपूर्वको मध्येरात हो
शुभरात्री !!

-बालक
२०७३ श्रावण २७
कतार

टिप्पणीहरु»

No comments yet — be the first.

जवाफ लेख्नुहोस्

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / बदल्नुहोस )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / बदल्नुहोस )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / बदल्नुहोस )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / बदल्नुहोस )

